ادرار نارسایی کلیه مشخص
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نارسایی کلیهبسیاری از مردم فکر می کنند که ادرار روشن نشان می دهد بدن سالم، و سالم به شما هستند، سبک تر خود را orina.De رنگ واقع، ادرار روشن، ممکن است برخی از مشکلات بهداشت نشان می دهد، به خصوص برای افراد با اختلال renal.Por چه بنابراین، بیمارانی که رنگ ادرار روشن خود را به آرامی درمان.

چه رنگ ادرار شما برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه روشن؟

برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه، ادرار نور رنگی نشان می دهد که ادرار بیماران رقیق تر است، و ادرار شامل آب بیشتر است، اما ضایعات کمتر و toxinas.En این مورد، اگر چه کلیه ها هنوز هم می تواند تولید ادرار به اندازه کافی به این معنا نیست که GFR از بیماران (GFR) بالا باقی می ماند و یا کلیه ها هنوز هم با کنتراست eficacia.Por عملکرد، ادرار رنگ روشن نشان دهنده کاهش عملکرد کلیوی تمرکز .

بیماران باید چه کار برای رسیدگی به این مشکل؟

از ادرار روشن است که معمولا توسط اختلالات سیستم فیلتر از کلیه ایجاد می شود، درمان باید قادر به بازسازی و فیلتر کلیه ها و ساختار reabsorción.Entonces شود، رنگ ادرار از بیماران ممکن است طبیعی، و محصولات و سموم دفع زباله را می توان از cuerpo.Por نهایی حذف، محیط زیست داخلی از بیماران را می توان تمیز و سلامت کلی را می توان تا حد زیادی بهبود یافته است.

چگونه برای رسیدن به این اهداف؟

با سابقه 3000 سال، طب سنتی چینی (TCM) به طور گسترده ای برای درمان بیماری مزمن کلیه با افزایش جریان خون به کلیه ها و محرک توانایی خود درمان سلول های مورد استفاده discapacidad.Cuando کلیه با آب تصفیه کلیوی و سلول های جذب رسیدن به بهبودی را تا حدودی توانایی کلیه ها برای تولید ادرار نرمال خواهد بود، بیش از حد.

با این حال، داروهای گیاهی تجویز شده باید در وضعیت پزشکی pacientes.Por بنابراین بستگی دارد، اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در مورد این داروهای گیاهی مربوط می شود، شما بیشتر در مورد وضعیت بیماری خود را به ما بگویید. بسیاری از کارشناسان در اینجا است که کلیه ها در حال تلاش به شما کمک بسیاری وجود دارد.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه, ,
:: بازدید از این مطلب : 1351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: